XPSP3

OK, XPSP3 geïnstalleerd, gereboot, so far so good. Eén probleempje gevonden tot nog toe: ik kan niet meer proxyloos surfen. Als ik manueel een proxy in IE steek lukt het wel (ook met Firefox en Opera), maar niet meer met ‘Direct connection to internet’ aangevinkt. Wellicht zie ik iets over het hoofd, of is het iets dat wel vanzelf zal weggaan na elfendertig keer rebooten, maar toch… Vervelend.

De pc zou 10% sneller moeten zijn dan XP met SP2. Het ziet er naar uit dat hij inderdaad iets sneller is, dus dat is goed. Ik zie ook dat hij heel wat minder RAM gebruikt:

Minder dan 700 mb – dat was meer dan 800 mb vroeger, en ging snel richting 900 mb. Kan ook zijn omdat mijn Outlook niet open staat. Zelfs met Outlook (2007) open  nog steeds onder de 800 mb. Great! Allen daarheen.

Geef een reactie

