Vuiligheid

Ik heb dan uiteindelijk toch maar toegegeven: net iTunes geïnstalleerd. Muziek op mijn vrouw haar iPod zetten is geen probleem zonder iTunes, maar video lukt blijkbaar enkel en alleen met dat duivelsprogramma. De laatste keer dat ik het uitgeprobeerd heb heeft het heel mijn muziekfolder overhoop gegooid. Als dat opnieuw gebeurt, then I will be forced to sue!

Zijn er lezertjes die hun iPod zonder iTunes van video voorzien? Indien ja dan zou ik daar graag wat meer over weten.

De grap is dat ik iTunes helemaal niet ga gebruiken: ik heb net MovieTaxi gedownload en dat wil absoluut in iTunes hooken. Blerf. Hope this works.

One response to “Vuiligheid

Geef een reactie

