Dagelijks archief: 15 mei 2008

Vuilaards!

Ik had een tijdje terug last van een nooit eerder gezien stuk software dat zich op mijn pc genesteld had. Ik was ervan overtuigd dat ik het onding professioneel verwijderd had, met regcleaner alle entries gezocht and whatnot. Nu krijg ik hier ineens terug hetzelfde vieze vuile scherm te zien:

Guess what: géén kruiske in de rechterbovenhoek om het te sluiten. Via de taskbar dan maar, rechtsklik en ‘close’. En hupla! Het vieze vuile programma minimaliseert zich naar een vies vuil icoontje in de systray, en blijft gewoon draaien. En als je dan denkt ‘what the hell’ en eens klikt op ‘optimize’, dan wordt je natuurlijk omgeleid naar een wipsaajt waar je die vuiligheid kan kopen. Er wordt hier niks geoptimized vooraleer de centen overgemaakt zijn.

En natuurlijk geen entries in add/remove software te vinden, niets in de programmalijst, én regcleaner vindt niets meer. This is a first, normaal krijg ik altijd alles weg wat weg moet. Wat nu gezongen?

En het is maar dat ge het weet, maar die mannen zijn tons wel “winner of over 100 5-star awards” en Microsoft Gold Certifizzled he!

 


Operation coup de poing

Nog vier dagen. Nog eens goed van het weekend genieten. En dan naar het UZ. Géén goesting!