De Gazedde

Wat zegt u, zo’n aardige witte vlek in de Standaard, niet voor niets de Standaard? Kijkt:

 

Je voelt gewoon dat dit een verdachte witte vlek is, met de prijzen per vierkante cm dat een premium site als die van de Standaard ongetwijfeld rekent. En inderdaad, als je op de vlek klikt kom je op een adhese-popup terecht. Dat, daar kan ik nog mee leven. Waar ik het wél moeilijk mee heb is dat het een openklapwittevlek is! Als je erover hovert, dan klapt de vlek open over de twee artikels links ervan. Aangezien ik die wel wilde lezen, ben ik in de val gelokt. Ik weet wel dat reclame ervoor zorgt dat ik (delen van) mijn gazedde gratis kan lezen, maar dit vind ik toch een flauwe truuk hoor, beste Standaard. Zorg maar dat deze praktijken jullie niet meer kwaad gaan berokkenen dan goed. Jaja, ik weet wel dat het allemaal de schuld is van adhese, maar toch vind ik dat de Standaard de controle moet houden over wat op hun site verschijnt.

Geef een reactie

