Vandaag

Gedaan vandaag:

  • zelf rechtstaan aan het sportraam
  • vier keer over en weer gestapt tussen de parallelle dingen
  • drie toerkes rond de sportzaal in de walker
  • zelf rechtstaan zonder support (three cheers for that!)

Ik typ nog altijd met één à twee vingers. De handen zijn nog steeds ver van in orde, maar naar het schijnt duurt dat meestal het langst. Zeer vervelend wel, dat ik mijn rechterhand nauwelijks kan gebruiken. Ik ben mezelf wel aan het dwingen om mijn mes vast te houden, ook al lukt het nog niet al te goed. Ik heb gisteren dan wel zelf mijn biefstuk gesneden, maar dat lukte omdat het mes vlijmscherp was en de steak niet te taai. Misschien moet ik maar es op eBay gaan snuffelen naar zo een elektrisch mes.

One response to “Vandaag

Geef een reactie

