Progress

Wel 200 meter heb ik gestapt, mét krukken maar zonder iemand die me bij mijn broek/t-shirt neemt. Elke dag een beetje stabieler. Hopelijk kan ik het binnenkort ook zonder krukken. Paar keer de trap op en af, en dan één verrassing: een trede ‘in het wild’, zonder leuning. Een verrassing omdat ik alweer face to face stond met mijn tekortkomingen: ik heb duidelijk nog geen evenwicht. Kruk één erop, voet één erop, opduwen en bijna face-first naar beneden langs de andere kant. Gotta work on that.

Geef een reactie

