Achievement of the (yester)day

Gisteren heb ik krukloos gewandeld op het pad langs de kiekes en de kernijns hier voor het RC. Hand in hand met het vrouwke. Haar hand deed dienst als stability check, maar uiteindelijk viel het beter mee dan ik verwacht had. Als het zo verder gaat kuis ik hier binnenkort mijn schup af, goegeweten! Target date is 20 augustus, exact drie maanden na mijn operatie. Of ik dat zal halen valt nog te bezien, maar ik denk het wel. En dan zal ik nog wel eventjes “ambulant” moeten revalideren, maar dan kan ik tenminste in mijn eigen bed gaan slapen.

En alle dagen mijn boterhammen meenemen, wat dat ziekenhuiseten steekt me tégen! Can’t wait.

Geef een reactie

