Tex-Mex

Aangezien het UZ eten niet te vreten is zijn er hier in het Gentse meerdere take-aways en pitabars gouden zaken aan het doen. Pita Sim bijvoorbeeld, hier vlakbij het ziekenhuis, verkoopt goeie durums – de pita daarentegen is niet zo indrukwekkend. Hun Franse hamburgers daarentegen zijn dan weer wél goed, en de pizza’s vallen wel mee.

Pizzeria Carlo levert normaal niet ‘aan huis’, maar toen ik die vriendelijke meneer vertelde dat ik in een rolstoeleke zit heeft hij zonder klagen de straat overgestoken om de pizza’s tot bij ons te brengen. En ze waren lekker!

Maar aangezien men niet altijd pizza of pita kan eten zijn wij revaliderenden continu op zoek naar andere lekkernijen die we tot bij ons kunnen laten komen. Tot vandaag. Sebastian had een Tex-Mex restaurant gevonden met een bromfietsdienst. Bij de gedachte aan wat me bij Pablo’s voorgeschoteld wordt kwam het water me al in de mond. Chicken quesadilla, hmmm. Bestellen dan maar! Duur, dat wel, maar als het lekker is kan dat wel eens. 1 uur en 10 minuten later kwam een jongeling met onze maaltijd binnengewandeld. We zagen hem al dubbel, van de honger en whatnot. Bij de eerste hap wist ik het al: this was gonna suck. Voor me lagen twee dunne en aangebrande wraps, zonder veel groenten noch vlees. Het voorgerecht ter waarde van 5 euro en 50 cent, een soortement van lookbrood, was van die aard dat sommige mensen er hun tanden op zouden breken. De ontgoocheling was gigantisch. Zelfs de diepvrieswraps van de Lidl zijn vele malen beter.

Dus, Tex-Mex in a Box, Brusselsesteenweg 330 9050 Ledeberg, het eten dat je ons gebracht hebt was ab-so-luut geen € 28,50 waard. U bent een afzetter, en uw strategie is idioot, want u bent een paar potentieel goeie klanten kwijtgeraakt door uw korte-termijn-hebberigheid. Bij Pablo’s had ik voor dat geld lekker gegeten, en daar zou het niét de rest van de avond op mijn maag gelegen hebben. Ném. Put that in your pipe and smoke it. En trek er een les uit.

Geef een reactie

