Moving day

Moving day is coming up. Ik zit nog te twijfelen of ik net zoals Kerygma een kreet om hulp zou lanceren. Ik ben niet zo goed in het vragen om hulp, ik wil namelijk alles zoveel mogelijk zelf doen, iets wat momenteel for obvious reasons niet kan. Het enige dat ik kan verhuizen zijn mijn krukken. Dus algelijk toch nog: als er mensen zijn die zich stierlijk zouden vervelen op 23 en 30 augustus (gesplitst om het niet te zwaar te maken, hoewel wij nu ook weer niet zoooveel spullen bezitten), en die een momenteel mindervalide medemens zouden willen helpen, uw hulp would be greatly appreciated en beloond worden met hapjes en drank.

Dank!

3 responses to “Moving day

Geef een reactie

