Last night!

Vannacht is mijn laatste nacht in tuzet!!! Laatste keer slapen in een ziekenhuisbed met een vreemde vent naast mij (in een ander bed, thank god), nog één dag genieten van het ziekenhuiseten,…

Het komt goed uit, de doorligwonde op mijn hiel behoeft geen bijkomende zorgen meer (nog niet perfekt genezen maar dat komt wel), de wonde op mijn bekken – waar ze de botenten uitgehakt hebben – is genezen, en normaal gezien moet mijn nek ook in orde zijn, maar dat weet ik pas op drie september (de scanner is nogal druk bezet hier). Ik kan alles zelfstandig doen, behalve mijn sokken aantrekken, maar dat zal binnenkort ook wel lukken. I’m a happy camper!

Er blijft natuurlijk wel een feit dat ik onder ogen moet zien: ook al ben ik een van de besten hier in het revalidatiecentrum, eens ik hier buiten stap ben ik weer “de slechtste”. Geduld!

Geef een reactie

