Scannerd 2

Ik krijg van een aantal mensen de vraag wat er uit de NMR gebleken is. Wel, het volgende: 

  • ik had schrik when inserted in een lange buis waar maar nét plaats genoeg is voor mijn ranke gestalte (okee, niet zooo rank, maar toch)
  • ik had nog meer schrik wanneer ze die nucleaire magneet in gang staken, hetgeen gepaard ging met een hels geklop en gebonk, en met een paar lichte “snokskes” van statische elektriciteit
  • ik ben er toch in geslaagd mijn verstand uit te schakelen en in een soort van slaap/trance te vallen
  • je wordt bijna gekookt in zo een buis, je hele lichaam wordt van binnenuit opgewarmd, alsof je in een microgolfoven zou liggen
Seriously, de resultaten zijn al binnen en volgens de verpleging al besproken door de meneer dokteurs, maar u dacht toch niet dat ze mij al op de hoogte gebracht zouden hebben? Neen, dat moet gebeuren tijdens (yet another) betalend consult. Ik zal mijn nekband dan nog wel een weekendje langer aanhouden, wat maakt het uit. En het wordt toch slecht weer.
Geef een reactie

