Fiets

Ik heb vandaag  voor het eerst gefietst, op een normale fiets – met steunwielekes weliswaar. Het viel beter mee dan verwacht, ook al heb ik nog wel wat last van schuddende benen elke keer als ik in een putje rijd of zo.

Ik heb ook een hindernissenparcours afgelegd, een beetje zigzaggen rond kegels, op en over matten stappen en zo, en dat was allemaal veel moeilijker dan het eruit zag. Mijn evenwicht is nog ver van goed genoeg om zulke zottigheden uit te halen. Maar toch, alweer een stapje dichter bij de rehabilitatie zeker?

Geef een reactie

