Verkouden

Beetje verkouden… Knap vervelend hoor, als je niet al te stabiel op je benen staat. Ik heb nog minder stabiliteit, waarschijnlijk omwille van verstopte sinussen of zo? Ik ben vandaag niet wezen revalideren. Zieke mensen zijn daar niet welkom (?), kwestie van de rest niet aan te steken en zo.

Ik heb eens lekker lang uitgeslapen en ben kort na de middag in gang geschoten: aangezien mijn luiheid volgens mijn vrouwke epische vormen begon aan te nemen (ze verwart bekomen van een complete verlamming met luiheid, bless her) heb ik een paar dingen gedaan die al een tijd lagen te wachten. Ik heb mijn cd’s eindelijk naar boven gedragen en in de kast gestopt. Dat was moeilijker dan verwacht: ik kan namelijk nauwelijks mezélf de trap op slepen, laat staan mezelf + een paar honderd cd’s. Bon, een aantal van die krengen in een rugzak en zo lukt dat wel. En niet alles in één keer, dat spreekt voor zich. Dan een paar telefoontjes gepleegd.

Het gras begon ook lang te worden, maar er was altijd wel een goeie reden om het nog wat te laten staan. De belangrijkste reden is wel dat wij liever wat langer gras zien. Onze tuin is namelijk ooit een weide geweest en nooit deftig vlak gemaakt, en het gras dat daar groeit is een soort van wild gras, en helemaal niet mooi wanneer het kort is. Het gras is nu dus gemaaid, de laatste keer voor de winter begint. Brilliant.

En toch heb ik alweer het gevoel dat ik niks uitgevreten heb vandaag.

2 responses to “Verkouden

Geef een reactie

