Botox is your friend

Het is beslist: vrijdag ga ik mijn kuiten laten inspuiten met botox. De spastische stijfheid en cloni gaan maar niet weg, en ook al zeggen de kine’s dat het wel zal verbeteren as time goes by, het duurt me te lang. Ik word er gek van dat ik niet meer kan stappen, en als er een mouw aan te passen is dan is het tijd om het te proberen. Met botox zullen (een aantal of een stuk van) mijn kuitspieren (geheel of gedeeltelijk) lamgelegd worden. Pillen volstaan helaas niet, en voor een operatie is het te vroeg, dus ga ik een poging wagen met een omkeerbare methode. Botox werkt uit na één tot zes maanden, en hopelijk kan ik mijn spieren voldoende rekken in die tijd om het niet meteen opnieuw te moeten laten doen.

The upside: ik zal rimpelloze kuiten hebben!

Fingers crossed. Again.

One response to “Botox is your friend

Geef een reactie

