Chrome annoyances

Google Chrome is een leuk alternatief voor de standaard browsers. Ik gebruik het al een tijdje met plezier, en ik dacht echt dat ik IE kon laten voor wat het was, maar neen hoor. Chrome crasht dikwijls. Te vaak vind ik. Ik heb het op twee computers staan, en op de ene crasht het met het grappige icoontje, zoals het moet crashen, als het dan toch echt moet. Op de andere pc wordt Chrome gewoon unresponsive, en moet ik via de taskmanager het process dooddoen. Een leuke feature is wel dat Chrome onthoudt waar je zat, en dus vraagt of hij alle tabbladen terug moet openen. Yes, please, wasn’t finished.

Een ander probleem is dat Chrome niet weet wat te doen met bepaalde flash-minisites, en met de helft van de toeters en bellen in Facebook et al. Niet dat ik hele dagen op Facebook rondhang, maar het zou toch handig zijn mocht ik niet elke keer verplicht worden om met IE naar die site te gaan.

Afgezien daarvan blijf ik het wel gebruiken, Google heeft het niet slecht gedaan. Maar het is weer eens een beta natuurlijk, en gratis, dus we mogen niet klagen.

2 responses to “Chrome annoyances

  • hoow

    U gebruikt Mozilla Firefox nog niet??????????
    Dan kun je IE pas vergeten.

  • rendv

    Firefox staat al jaren op al mijn pc’s, en Opera ook, maar die twee doen rare dingen met mijn Outlook Web Access, en zo lang dat niet in orde is plak ik vast aan IE. Chrome doet dat wél goed, vandaar de high hopes.

    Hey, we hebben de nieuwe OWA, en nu merk ik net dat FF er wél mee om kan. Time to reconsider!

Geef een reactie

