Gleichgewicht

Mijn evenwicht is weer ietsje beter geworden. Ik val niet meer om als ik mijn ogen dicht doe. Da’s heel erg handig voor als je bv in het donker door een kamer moet stappen, of ook als je een trui wil aan- of uittrekken. Die paar seconden wanneer het kledingstuk over mijn hoofd gaat waren genoeg om me van mijn stuk te brengen en me te doen wankelen. Hell, tot een paar weken geleden moest ik me echt wel vasthouden aan een muur of kast bij het omkleden, of ik had er gelegen.

Nu niet meer dus. Een menselijk lichaam past zich dan wel heel erg snel aan, en onbewust weet je dat je bepaalde dingen niet meer kan en zoek je andere manieren om ze te doen, maar het is toch super om te ontdekken dat sommige handelingen terug lukken.

Binnenkort: fietsen met de ogen dicht?!

Geef een reactie

