Soundtrack

Twee goeie films gezien onlangs: Loft en The Dark Knight. Toen ik naar Batman zat te kijken had ik heel de tijd een familiar feeling. Iets aan deze film kwam me heel bekend voor. Plots viel mijnen euro: de filmmuziek! Da’s precies dezelfde ‘theme’. En kijkt; blijkbaar ben ik niet de enige die de gelijkenissen zag hoorde: deze mens die zichzelf ofwel te slim ofwel teveel kennis hebben vindt, wel, die denkt er ook zo over in deze recensie.

Hij voelde dat er iets niet klopte met het bloedende lijk in Loft. Wel, dat voelde ik nu ook zie. Een lijk bloedt namelijk niet meer, dat weet elke CSI-kijker. Wel beste slimme recensent: kijk de film helemaal uit en dan zal je het wel snappen.

Geef een reactie

