Zeven al

Vier dagen geleden was het plots zeven maanden geleden dat ik geopereerd ben en verlamd geraakt en zo. Het is me min of meer ontgaan. Ik ben uit de échte wereld getrokken door een dokter met een vlijmscherp mes, en nu wil ik terug in die wereld stappen, maar krijg ik de indruk dat ie niet meer bestaat.

Het was alsof de globe zeven maand aan een stuk ergens in de verte verder gedraaid heeft, zonder mij. Nu wil ik weer meespelen met de echte mensen, ik ben er klaar voor. Maar de Crisis heeft alles kapot gemaakt, zo lijkt het. Kan iedereen asjeblief terug zoals vroeger auto’s en huizen beginnen kopen aub? Dan komt het wel weer goed. Danku!

One response to “Zeven al

  • Zita

    Bij mij was ’t gisteren acht maand geleden dat er “iets in mijn rug schoot” (zoals ik zelf dus dacht terwijl het aan het gebeuren was)…

    Je omschrijft het overigens zoals ik het ook ervaren heb: mijn wereld stond stil, maar de echte wereld draaide door.

    Troost je: je bent het echte leven met alles erop en eraan heel snel weer gewoon. Helaas ook de mindere kantjes…

Geef een reactie

