Another hurdle

Soldekes! Ik keek er tegen op. Kleren passen? In een klein paskot? Dàt kan ik niet meer, zo dacht ik. Maar kijk, uiteindelijk viel het toch nog mee. Truien en hemden geen enkel probleem. Een broek is iets moeilijker te passen, zeker als er geen stoeltje in de paskamer staat. Maar het is me gelukt! Geen goeie broek gevonden though. Al dat gepas voor niks.

Maar al dat volk! En niemand die aan de kant gaat voor iemand die duidelijk slecht te been is! Mensen zijn boeren. No offense voor de landbouwers die hier eventueel zouden langskomen. En wat ik zelf niet opmerk, maar mijn vrouwke wel: gapers! Blijkbaar was er veel volk naar me aan het staren, en vonden sommigen het zelfs nodig om mekaar aan te stoten en hen op mijn rare voortbewegingspatroon te wijzen. Wel mensen, I really couldn’t care less. Look all you want, maar als je zou weten waar ik zes maand geleden stond (wel, ‘zat’ of ‘lag’ was meer van toepassing) zou je wel anders kijken. Nem!

2 responses to “Another hurdle

  • Zita

    Proficiat, nonkel!

    🙂

    En mensen zijn inderdaad boeren. Niets beter dan die keer dat iemand zodanig naar me aan het gapen was dat hij zelf struikelde! Wie stond er dan voor paal hé?

    Niets van aantrekken. Je hebt al een héle lange weg afgelegd en hoe je je voortbeweegt, speelt niet zo direct een rol. Dát je het doet, des te meer!

    Hoe zit het eigenlijk met de back-to-work-plannen? Of heb ik ergens iets gemist?

Geef een reactie

