XP

Nice: Internet Explorer – met 1 tabbad open – en Outlook staan open op mijn pc, en dat neemt samen al meer dan een GB RAM in:

ram

Vanzeleven ga ik niet naar Vista, ikke. Hoe meer processen er staan te draaien, hoe meer manieren dat de pc tot stilstand kan komen doordat hij alles tegelijk wil doen. En Vista is nogal een log ding, vind ik.  Maar Microsoft heeft al beloofd dat er nà Vista een écht goed operating system zal komen! Het zal mij benieuwen.

BTW: Chrome gooit meteen twee processen open, en die nemen samen 40 MB in van mijn werkgeheugen. Maar waarom was ik toch weer teruggekeerd naar IE? Juist, Chrome doet raar met Facebook en Outlook Web Access en nog een site hier en daar, en het bevriest van tijd tot tijd eens. Als een browser de plaats wil innemen van IE: welkom! Maar doe dan alles goed of ik ben weer weg.

2 responses to “XP

Geef een reactie

