Afgelopen

Gedaan met het schoon leven! Morgen is mijn laatste dag thuis. Het is eindelijk gedaan met thuis zitten en “homemaken”: afwassen, koken,… Erm… dat is het zo ongeveer, wat huishouden betreft. En stofzuigen, dat kan ik ook wel. En ik ben zeer blij dat ik het ook allemaal fysiek aan kan. Maandag terug aan het werk. Hopen maar dat die rotcrisis geen stokken in de wielen komt steken. Vandaag heb ik ontvangen, tot op dit moment, 87, neen, 88 Duitstalige spamberichten met het woord ‘job’ in de onderwerp-regel. Zou dat crisis-related zijn?

Wir bieten an:
-Weitere Training
-Kariersteigen und persönliche Entwicklung
-Training und Arbeit in einer dynamischen und freundlichen Atmosphäre
-Wettbewerbslöhne
-Lohnsystem plus Bonus, falls Sie gute Ergebnisse haben
julieheart979@gmail.com

Fälls Sie für unsere Vakanz Interesse haben oder irgendwelche Fragen an uns stellen möchten, schreiben Sie bitte an unsere e-mail:

Snel een mailtje sturen naar Julie Heart! Zou haar mailbox al overlopen? Zouden daar echt mensen in trappen? Ook bizar dat het mailadres eigenlijk naar amenalie.porter@gmail.com verwijst. Hupla, 89 is binnen!

5 responses to “Afgelopen

  • liza

    Ik heb gelijkaardige spam ontvangen, in ’t Nederlands, met een Engelse naam als afzender, en een Russische naam waar je je moet aanmelden als geïnteresseerde. ’t Feit dat het in het Nederlands was zal er misschien wel voor zorgen dat sommige mensen het als betrouwbaar aanzien. Volgens mij trappen er wel mensen. Jobaanbod dat in mijn mail zat was geld van hun ‘klanten’ overmaken via Western Union, en daarmee zou je dan 2400 euro per maand verdienen…

  • rendv

    Wow! Zeker doen! Zo’n aanbod kan je gewoon niet weigeren 🙂

    Moest het echt waar zijn, dan klinkt het redelijk illegaal, eigenlijk. Waarom moet een derde geld gaan overmaken als die mannen het zelf even goed kunnen? Ik vraag me af wat er dan verhandeld wordt…

  • Lore

    Goede moed om het werk te hervatten, al zal het wennen zijn in de mensenwereld. En wie weet heeft Julieheart misschien toch iets in petto?
    Geniet nog van de laatste vrije en zonnige dag!

  • Zita

    Ik wens je morgen een goeie start toe!

  • Kris

    Wij duimen hier ook voor je eerste werkdag !

Geef een reactie

