Eerste week

De eerste week zit erop. De eerste drie dagen vielen best mee, van vermoeidheid en zo. Donderdag toch om half tien in de zetel in slaap gevallen, en gisteren stikkapot om negen uur gecrasht. Game over. Ik moet mijn weerstand weer volledig opbouwen, step by step.

Het treinverkeer en het rondlopen in Brussel verliep acceptabel, daar ben ik wel blij om. De kasseien in Brussel zijn natuurlijk wel een serieuze hinderpaal, en zeker als het regent – of sneeuwt. Maar er gebeurt weer iets in mijn leven! De eerste dag heb ik op de trein naar BXL heel de tijd zitten glimlachen van contentement! Mijn medepassagiers leken er niets van te snappen, want welke gek zit nu om zeven uur ’s ochtends op een maandag gelukzalig te lachen? Ja, ik dus.

3 responses to “Eerste week

Geef een reactie

