Comedy

Ronald Goedemondt is hilarisch! Ik heb eindelijk nog eens moeten làchen om een comedian. Niet een beetje gniffelen, neen, lachen. Onze Belgische standuppers zijn goed, maar er zijn een paar Hollanders die écht wel veel beter zijn.

UPDATE: Ik moet mijn eigen uitspraak even relativeren: wat ik wou zeggen is dat de Hollandse standuppers die we hier te zien krijgen (dus na filtering van flauwe plezante) gemiddeld beter zijn dan de doorsnee Vlaamse standup comedians die ons hier soms te pas en ten onpas voorgeschoteld worden. Er zijn uiteraard Vlaamse comédiens die beter zijn dan sommige Hollanders.

“Soms wantrouw ik mijn eigen paranoia”, hahaha…

Voor wie het gemist heeft:

One response to “Comedy

Geef een reactie

