Feest op het werk

Het is niet meer pikkedonker om zeven uur, de vogeltjes schuifelen als je opstaat, de paasbloemkrokussen beginnen flink te groeien, het moet wel eens lente gaan worden, toch?

Zomer 2008 heb ik helemaal geskipt, ik kijk dus geweldig uit naar deze. Ik wil van barbecue doen (ik deed dat eigenlijk nooit, vroeger, maar nu het bijna allemaal niet meer kon wil ik àlles doen), ik wil in de tuin in de zon liggen en indutten, ik wil als we dan eens een tuintafel en -stoelen hebben gezellig een cocktailke drinken in de avondzon, ik wil gaan fietsen zonder drie jassen, twee mutsen en zeven paar handschoenen te moeten aantrekken, en ik wil nog veel meer zomerdingen doen! Maar ik kijk vooral uit naar het warme weer omdat ik dan veel minder last heb van die vervelende spastische rigiditeit, en dus hopelijk wat vlotter zal kunnen stappen.

Deze vond het alleszins al tijd voor een feestje. Ik vraag me af of die meneer misschien een red bulleke te veel gedronken heeft of zo. Met de nadruk nogal sterk op of zo. En: hij zal maar achter jou rijden.

One response to “Feest op het werk

  • Zita

    Ik kan mij daar alleen maar bij aansluiten. Mij zullen ze de komende zomer met geen stokken binnen kunnen houden (of ’t zou moeten zijn dat ’t vriest). Dat jaar binnen heeft lang genoeg geduurd!

Geef een reactie

