Kaart

Eind vorige week zat er ineens een envelop van het VAPH in de bus: de vriendelijke ambtenaren in Brussel hadden het advies van de dokter ter harte genomen en hebben beslist dat ik toch wel aanspraak kan maken op een parkeerkaart voor invaliden. Wat zijn we, half april? Maar bon, ik weet nu tenminste al dat ik er een krijg.

Anyway, ik moest het bijgevoegde papier voorzien van een pasfoto en een handtekening binnen het vierkant en dan kan ik – normaal gezien – binnen de vier weken mijn parkeerkaart verwachten. En als ik ze na vier weken niet ontvangen heb moet ik maar eens bellen. Geduld is dus alweer van primordiaal belang in deze. Och ja, what’s another month? (to the tune of ‘what’s another year’ by mister Johnny Logan)

Geef een reactie

