White nights

Mona was daarnet zo hard aan het snurken dat ik ervan wakker geworden ben. Een blik op de wekker vertelde me dat het 4AM was. Bummer. Nog een kwartiertje liggen liggen, maar dan toch maar opgestaan om wat te zappen. Het einde van een weekendnachtfilm gezien. Gegniffeld toen ik tijdens de aftiteling zag dat een technisch medewerker (“dolly grip”) de naam “Gene Poole” had. Verder gezapt. Op Vitaya twee minuten naar een programma van een of andere clairvoyant gekeken. Ze liep langs bij een medam die haar zoon verloren had en zei dat de jongen van uit the afterlife ‘I’m sorry mom’ zei, en dat ‘he did this to himself’. Bleiterij. Verder zappen. ‘Matchmaker’ op vier Vlaamse kanalen.Zijn er nu nog mensen wakker die daar hun geld aan verdoen? Pink op Jim tv. Mooi liedje. Ha, en nu Nelly Furtado, volledig in het Spaans en even mooi als haar andere liedjes.

Ik zal er niet veel van bijleren, van nacht-tv. Gelukkig heb ik daarnet House opgenomen! En nog gelukkiger heb ik een weekje verlof!

Geef een reactie

