Meziek

Ik wil nog iets schrijven over onze reis van vorige week (een week geleden lag ik nog in de zon aan een zalig zwembad!) maar het zal niet voor vandaag zijn. Ik ben te moe van een werkweek die gelukkig bijna ten einde is. Ik heb geen treindutjes gedaan, en ik voel dat wel. Normaal gezien slaap ik op de heenreis van Denderleeuw tot bijna in Brussel en op de terugreis van Brussel Zuid tot Liedekerke, alwaar ik elke keer wakker schrik en denk dat ik mijn halte gemist heb, terwijl de trein nog zeker vier keer moet stoppen voor we ter plekke zijn.

Maar die 15 minuten of zo dutten, daar haal ik genoeg energie uit om de rest van de avond te doorploegen. Mijn benen werken tegenwoordig wel ietsje beter, maar of het nu door die botox inspuitingen komt of omdat ik nog vooruitgang boek in de genezing van mijn ruggenmerg, dat zou ik niet kunnen zeggen. Ik hoop het tweede uiteraard, want het eerste ‘wears off’ na 1 à 6 maanden.

Nu nog snel 4GB muziek  op mijn speler zetten en dan naar bed. Ik ga eens wat dingen beluisteren die ik niet ken maar waar ik goeie dingen over gehoord heb (Nick Cave, Miles Davis, Duke Ellington, de muziek van Barry Lyndon – the movie…). En de Pixies, het is alweer een paar jaar geleden dat ik die gehoord heb, dus denk ik dat ik lang genoeg gewacht heb, kwestie van ze niet meteen beu te worden.

One response to “Meziek

Geef een reactie

