At last

Verlof tot 4 januari! Woehoew! Ik moet wel studeren voor mijn examen ITIL van de 7de januari, bummer. Maar toch: woehoew!

Naast het studeren ga ik ook het laatste boek van Dan Brown lezen (zit al aan pag 102) en al eens een spelleke spelen op de (eindelijk opnieuw aangesloten) Playstation. Gran Turismo 4 rocks op de nieuwe 37″ lcd tv! That’s right! Wist u trouwens dat het moeilijk is een oude tv van de hand te doen? Zelfs gratis wil niemand nog zo een ding, want ze willen allemaal ne platn. Zelfs mijn jongste neefjes en nichtjes willen dat niet meer! Het was toch allemaal anders, zo een kleine 20 jaar geleden. Maar goed, de oudetvophaalman is hier net geweest, tegen vanavond zit mijn trouwe dienaar in een container naar Afrika.

Een wii staat ook op mijn lijstje, maar ik vind de graphics van die dingen nogal 1997. De prijs is aan het zakken, however, dus als de curve van de prijs het kruispunt bereikt met de curve van mijn verlangen, dan zal ik waarschijnlijk wel toehappen. Of als ik overtuigd raak door het argument “Een wii is goed voor de gezondheid, want ge moet bewegen om te spelen en zo”. Als ik er direkt een balance board en een tennisracket en golfclub bij koop lijkt het toch meer een sporttoestel dan een spelconsole, niet? Een balance board zal wel niet voor mij zijn, vermoed ik. Maar laat dat de pret niet bederven.

One response to “At last

Geef een reactie

